Unipage behaalt een indrukwekkende NPS-score van 63, wat wijst op hoge klanttevredenheid en loyaliteit. Met 70% actieve promotors en 93% van de klanten die een score van 7 of meer geven voor gebruiksvriendelijkheid, blijft Unipage streven naar verbeteringen voor een klantvriendelijk bestelplatform.
Met een score van 63 is Unipage goed bezig. 70% van onze gebruikers zijn actieve promoters. Dat zijn mensen die onze diensten trouw blijven en aanbevelen. Gebruiksvriendelijkheid speelt de voornaamste rol. Vandaag krijgt ons bestelplatform van 93% van de klanten een score van 7 of meer.
De NPS-score van Unipage
Tabel met resultaten NPS-score van Unipage
Een klantvriendelijk bestelplatform is van groot belang voor Unipage. Onze ontwikkelaars zijn continu op zoek naar innoverende ideeën en manieren om het gebruiksgemak te verhogen. Welk probleem lossen we op? Wat zijn de beste call to actions? Van applicatie tot kiosk.
Heb jij nog feedback voor ons of ben je benieuwd naar ons bestelplatform en kiosken? Vraag een vrijblijvend gesprek aan via support@unipage.eu
Als bestelplatform is het belangrijk om continu verbeteringen door te voeren. Zo blijft de kwaliteit en de gebruiksvriendelijkheid van het systeem gegarandeerd. Met een NPS score van 63 slaagt Unipage in hun opzet.
NPS score? Dat doet misschien geen belletje rinkelen. De Net Promoter Score is een belangrijke maatstaf voor klanttevredenheid en klantloyaliteit. Hoe hoger deze score, hoe meer tevreden en loyaal gebruikers en klanten zijn.
Via een korte enquête of enkele vragen wordt gemeten in hoeverre de klanten bereid zijn om Unipage bij vrienden, familie of kennissen aan te bevelen. Deze vragen zullen je bekend voorkomen:
In de meeste gevallen geeft de bevraagde een cijfer van 1 t.e.m. 10. Het geeft een goed inzicht in het totaalbeeld dat een klant over je product of zaak heeft. Heb jij al eens bijgedragen aan de NPS van een bedrijf? Ze zijn namelijk van groot belang.
Wij contacteren u binnen de 24u voor een demo